Reklamační řád

Tento reklamační řád stanovuje podmínky a postup pro uplatnění reklamace služeb poskytovaných Dana Janáková, IČO: 12599662, se sídlem Dlouhá 582, 541 02, Trutnov – Horní Staré Město (dále jen „Poskytovatel“). Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných podmínek spolupráce.


1. Právo na reklamaci


1.1 Klient má právo reklamovat poskytnutou službu, pokud byla:

  • poskytnuta v rozporu s předchozí dohodou (např. nebyla poskytnuta vůbec nebo nebylo dodrženo dohodnuté místo, čas či forma služby),
  • poskytnuta v nedostatečné kvalitě nebo rozsahu vzhledem k domluvenému obsahu.
1.2 Reklamaci nelze uplatnit na subjektivní pocity či očekávání klienta ohledně výsledků terapeutického procesu, neboť účinnost těchto metod je individuální a nelze ji zaručit.

2. Postup při uplatnění reklamace


2.1 Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 kalendářních dnů od poskytnutí služby.


2.2 Reklamaci může klient podat:


  • e-mailem na adresu terapeut@danja.cz ,
  • telefonicky na čísle 605426272,
  • nebo písemně na adresu provozovny.

2.3 Reklamace by měla obsahovat:

  • jméno a příjmení klienta,
  • datum poskytnuté služby,
  • stručný popis reklamovaného problému,
  • případně návrh řešení (např. náhradní termín, slevu apod.).

3. Vyřízení reklamace

3.1 Poskytovatel je povinen vyřídit reklamaci do 30 kalendářních dnů od jejího obdržení, pokud se s klientem nedohodne jinak.


3.2 Pokud je reklamace shledána oprávněnou, Poskytovatel nabídne dle povahy případu jedno z následujících řešení:
  • poskytnutí náhradního termínu služby,
  • přiměřenou slevu z ceny služby,
  • vrácení celé nebo části uhrazené částky.
3.3 O výsledku reklamace bude klient informován e-mailem nebo telefonicky.

4. Náklady spojené s reklamací


4.1 V případě oprávněné reklamace hradí veškeré náklady spojené s jejím vyřízením Poskytovatel.


4.2 Pokud je reklamace vyhodnocena jako neoprávněná, může Poskytovatel požadovat úhradu nákladů, které vznikly v souvislosti s jejím vyřizováním.


5. Závěrečná ustanovení


5.1 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. 5. 2025.


5.2 Poskytovatel si vyhrazuje právo tento reklamační řád kdykoli upravit. Změny budou zveřejněny na webových stránkách poskytovatele a nabývají účinnosti dnem zveřejnění.